10 tipp, hogyan élj egy boldogabb életet a meditáció segítségével

Neked mit jelent  a boldogság? Egy olyan mentális állapotot, amit pozitív érzelmek, megelégedettség, és intenzív öröm jellemez ? Vagy sokkal inkább az életminőséged alapján határozod meg – a gondtalan- jó élet, az anyagi bőség szempontjából és nem az érzelmi vonatkozások alapján? 

A Te vágyaid között is az első három hely egyikét a boldogság utáni vágy foglalja el – egy szenvedés nélküli, békés, kiegyensúlyozott – örömökkel teli ideális állapot, ami az életed minden területén érvényesül.  Igen ám, de hogy tudod ezt elérni, amikor sokszor még a saját céljaid sem elég világosak a számodra? Amikor még Te magad sem vagy tisztában azzal, hogy mi okozza számodra a legnagyobb boldogságot? Amikor ezernyi probléma zakatol a fejedben megoldásra várva?  Igy aztán sokszor csak vársz valamire,- egy jelre, egy csodára –  hátha személyre szabottan készen kapod az élettől az öröm- forrását. Hidd el: nem fogod. Legalábbis nem akkor és nem azt, amit szerettél volna. A boldogabb életért tenned kell: aktívan részt venned az alakításában. 

Miként segít a meditáció? 

A tudomány a több ezer éves múltra visszatekintő meditációt napjainkban  a leghatékonyabb relaxációs technikák között ismeri el. Segítségével lehetőséged  nyílik arra, hogy felismerd mik azok a tényezők, amelyek gátolnak a boldogság-érzésének megélésében, illetve támogat abban, hogy ezeket leküzdve felismerd a változtatás lehetőségeit.

 tipp hogyan élj boldogabb életet a meditáció segítségével

  1. Küzdj a stressz okozta feszültség ellen!  – ha folyamatosan ideges vagy, képtelenné válsz arra, hogy reális döntéseket hozz.  A meditáció  segít feloldani a stressz okozta energia- blokkokat, belső békét teremt.
  2. Relaxálj minden nap! A meditáció teljes ellazulást és nyugalmat eredményez – segítve ezzel a szervezeted, a sejtjeid, az idegrendszered  regenerálódását.
  3. Harcolj tudatosan a negatív gondolatok ellen! – Ebben segít a   meditáció : mivel tudatos erőfeszítést követel – hiszen az elmédet nyugodttá és csendessé kell tenni – nincs időd és alkalmad arra hogy a zavaró negativ  gondolatokkal foglalkozz. 
  4. Fejleszd az önfegyelmedet! – meditáció során koncentrálnod kell – így megtanulod kordában tartani az érzelmeidet, az indulataidat, a gondolataidat. Ez a mindennapi gyakorlatban arra késztet majd, hogy ne reagáld túl a konfliktushelyzeteket – hanem higgadtan és átgondoltan törekedj azok megoldására.
  5. Ne “agyalj” folyton! – sokszor azért nem tudsz kreativ lenni, mert túl gondolod a dolgokat. A meditáció megnyugtatja a folyamatosan cikázó gondolatokat, mintegy rendet rakva közöttük.
  6. Keresd az élet apró örömeit! – a meditáció “itt és most” elvével segíteni fog abban, hogy az egyszerű, kis dolgoknak is  örülni tudj, hogy minden nap képes legyél valami újat megtanulni,
  7. Csináld azt, amit igazán szeretsz!  – ha sietség és szünet nélkül haladsz a  céljaid felé, akkor boldognak nevezheted magad. A rendszeres meditáció olyan mély belső derűt és magabiztosságot  ad számodra, ami segít az akadályok legyőzésében.
  8. Ne légy önző! – a meditáció megtanit arrra az örök igazságra, hogy nem csak az lehet a boldogságod forrása, ha téged szeretnek és megértenek, hanem sokkal inkább az, ha TE magad tudsz szeretni és megérteni másokat, és saját  magadat is.
  9. Légy hálás!  – légy hálás azért, amid van, és ne arra koncentrálj, ami hiányzik! 
  10. Értsd meg önmagad!  – a meditáció lelassít, és ebben a belső csendben végre meghallod a belső hangodat –  közelebb kerülhetsz a valós céljaidhoz.
  11. Tudnod kell: a boldogság nem egy folyamatos állapot. Annak ellenére sem, hogy szeretnéd hogy egyfolytában boldog légy  – a valóságban  a boldogság inkább rövidebb időszakokban ér el majd – pillanatnyi érzések formájában. A megélése viszont nagyon nagy részben tőled függ: hozzáállás kérdése ugyanis, hogy mennyire vagy hajlandó jól érezni magad a bőrödben…

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

error: Content is protected !!

Iratkozz Fel Ingyenes Videós Kezdő Meditációs Hírlevelemre MOST!

Kezdd el az otthoni meditációs gyakorlást videóim segítségével még ma!

Összeállítottam neked, egy 15 videóból álló email sorozatot, melynek segítségével azonnal elkezdheted otthoni meditációs gyakorlásodat. Kérlek, írd be email címedet a lenti mezőbe és máris küldöm neked az első videómat. A hírlevélben küldött videókért NEM KELL fizetned. Köszönöm a bizalmadat. Az e-mail-címedet bizalmasan kezelem. Namaste, Mónika.

 

E-mail-cím: *

(e-mail-címedet bizalmasan kezelem)