5 egyszerű tipp, hogyan maradj pozitív a nehéz időben is

A COVID-19 gyors elterjedése az egész világon komoly károkat okoz. Eluralkodik a tehetetlenség és a félelem, országhatárokat zárnak le, üzleti vállalkozások zárnak be, sokan munkanélkülivé válnak. Ebben a kihívásokkal teli időben könnyű pánikba esni, de ugyanolyan könnyű gyakorolni a pozitív hozzáállást és az együttérzést is. Itt az ideje, hogy bevesd jógatudásodat: segíts magadon és embertársaidon is. Íme néhány ötlet az induláshoz.

5 egyszerű tipp, hogyan maradj pozitív a nehéz időben is

  1. Használd ki a digitális technológiát

Nem könnyű otthon maradni, bekuckózni több napra vagy akár hetekre. Most mindenki igyekszik komoly erőfeszítést hozni annak érdekében, hogy minél hamarabb túl jussunk ezen az embert próbáló időszakon. A jó hír viszont az, hogy a digitális technológiának köszönhetően nem kell mindenről lemondanod.

Számos otthonról végezhető mozgásforma áll rendelkezésedre: jóga és meditációs gyakorlatok,  virtuális terápiás foglalkozások. Gondolj csak bele, egy online jógaóra, ami kikapcsol, megnyugtat és megmozgatja elfáradt testrészeidet a tökéletes napindító lehet.

2. Csak azt vásárold meg, amire valóban szükséged van

Ha vásárolni indulsz próbáld meg csak a legszükségesebb dolgokat megvenni, nem kell eszelős vásárlásba kezdeni. A jógában van egy fogalom: az aparigraha. Jelentése a felhalmozástól való tartózkodás. A ragaszkodás mentesség. Nem tartogatunk, nem őrizgetünk semmit és ami még fontosabb: nem is vágyunk többre, mint amire szükségünk van.

3. Olvass olyan könyveket, melyek pozitívan hatnak rád

Ebben a nehéz időszakban jól jön egy kis pozitivitás, egy jó tanács, mely arra sarkall, hogy ne add fel és ne veszítsd el a hited. Az olvasás egyébként is remek időtöltés és segít átvészelni a bezártság nehézségeit.

4. Tartsd a kapcsolatot barátaiddal, családtagjaiddal

Ha nincs lehetőséged rendszeresen találkozni szeretteiddel és barátaiddal hosszútávon magányossá tehet. Egy tanulmány szerint a hosszútávú elszigeteltség hasonló káros egészségügyi tüneteket válthat ki mint például napi 15 szál cigaretta elszívása. Annak ellenére, hogy nem tudsz rendszeresen és személyesen találkozni szeretteiddel még van rá mód, hogy egymás társaságát élvezhessétek. Mit szólsz egy közös főzéshez vagy jógázáshoz videó chaten, Skypon, vagy Zoomon?

5. A pohár mindig legyen félig tele

A legfontosabb – vigyázz magadra és maradj pozitív. Most van időd feltöltődni, helyreállítani a belső békédet. Otthon maradva nem csak a lakásodat takaríthatod ki, hanem az elmédet is. Fontos: maradj pozitív és próbáld meg másoknak is átadni ezt a hozzáállást.

( forrás: https://kezdojoga.hu/blog/gyakorold-a-szeretetteljes-kedvet-a-koronavirus-ellen/ )

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

error: Content is protected !!

Iratkozz Fel Ingyenes Videós Kezdő Meditációs Hírlevelemre MOST!

Kezdd el az otthoni meditációs gyakorlást videóim segítségével még ma!

Összeállítottam neked, egy 15 videóból álló email sorozatot, melynek segítségével azonnal elkezdheted otthoni meditációs gyakorlásodat. Kérlek, írd be email címedet a lenti mezőbe és máris küldöm neked az első videómat. A hírlevélben küldött videókért NEM KELL fizetned. Köszönöm a bizalmadat. Az e-mail-címedet bizalmasan kezelem. Namaste, Mónika.

 

E-mail-cím: *

(e-mail-címedet bizalmasan kezelem)