View Block: Ti kérdeztek, én válaszolok...

Emberek ezrei adják fel ideje korán nap mint nap és maradnak le a meditáció áldásos hatásainak megtapasztalásáról. Elsősorban ez motivált arra, hogy összeállítsak egy olyan meditációs tanfolyami anyagot, ami segíti a kezdő útkeresőt az elindulásban és a tanultak rendszerezésében és választ adjon az alábbi kérdésekre:

Hogyan kezdjem el a meditáció elsajátítását?

Hogyan formáljam kitartó, mindennapi szokássá a meditációt?

A temérdek módszer közül melyek a számomra leghatékonyabbak?

Hogyan segít a meditáció kezelni a szorongást, félelmeket, a stresszt, a depressziót?

Amennyiben te magad is a kétkedők és kifogás keresők közé tartozol, az alábbiakban a fenti tévhitekre reagálva néhány igazán nyomós érvet olvashatsz, amelyek remélem meggyőznek majd és véget vetnek a halogatásnak.

Gyakorta hallani jó néhány kifogást azzal kapcsolatban, hogy miért nem tudja valaki elkezdeni a rendszeres meditációt:

Nincs időm meditálni. Nem tudok a földön, lótuszban vagy keresztezett lábbal ülni. Nem vagyok jó meditáló, mert nem tudom lecsendesíteni a gondolataimat. Rendszertelen meditálással a stressz pillanatnyi csökkenésén kívül a jótékony hatás nem érezhető, emiatt elengedhetetlen a napi szintű gyakorlás. Sajnos azonban a meditációval kapcsolatos tanácsok nagy része hiányos, zavaros vagy nem célravezető. Tovább az …

Gyakorta hallani jó néhány kifogást azzal kapcsolatban, hogy miért nem tudja valaki elkezdeni a rendszeres meditációt: Read More »

A meditáció:

maga az öntudatra ébredés a lélekfejlődés kulcsa segít uralom alá vonni az elmét erősíti az elengedés képességét lehetővé teszi a változást A meditáció napi gyakorlása erős alapot biztosít az önfegyelem, az akaraterő és további pozitív szokások (testmozgás, étrendbeli változások, olvasás stb.) megszilárdításához. Tovább az Online Meditációs Tanfolyamhoz