5 mozgásforma, ami segíthet fiatalosan tartanod a tested és lelked egyaránt

Olyan kellemetlen, amikor valaki idősebbnek néz ki a koránál. Az természetesen nem gond, ha annyi idősnek nézel ki, ahány évesek valójában vagy, de az még jobb érzés, amikor legalább 5, de inkább 10 évet letagadhatsz a korodból. Mégis mit kellene ahhoz tenned, hogy minél fiatalosabb külsőt ölts, hogy minél jobban nézz ki?

A lépcsőzés megfiatalít

Ha a munkahelyeden rendszeresen lépcsőzöl, akkor nagyon jól karbantarthatod az alsó végtagjaidat, beleértve a combokat, a vádlikat és természetesen a feneket is. Nők esetében ugyanis ezek a legkritikusabb testrészek, hiszen a változókorral lelassul az anyagcsere és ilyenkor hízhatsz a hasadra és a fenekedre egyaránt. Szerezz be egy lépcsőzőgépet, így még otthon filmnézés közben is izmosíthatsz.

A jóga mint az ízületek védelmezője

Ahogy idősödsz, úgy egyre többet fájhatnak az ízületeid. Jógával az ízületek nem csupán megerősödnek, de meg is kímélheted azokat, csakúgy mint a szobakerékpározással. Az ízületeket különféle ízületvédő készítményekkel is karbantarthatod.

Az úszás

Az úszás az egész testet megmozgatja és hihetetlenül jó hatással van a szív egészségére, nem beszélve arról, hogy fokozza a vérkeringést is. Reggel munka előtt menj le az uszodába és meg fogod tapasztalni, hogy mennyire friss és üde leszel egész nap. Az úszás is izmosít, így akár még 50 és 60 évesen is fiatalosnak fogsz tűnni.

A súlyzós gyakorlatok

Ahogy öregszika test, úgy az izmok tömege lecsökken. Persze csak akkor, ha hagyod, hogy ez megtörténjen. Az izomzat csökkenése aztán nem védelmezi sem a csontokat, sem az ízületeket, így sovány izomzattal is sokkal öregebbnek nézhetsz ki. Akár egykilós súlyokkal is lehet próbálkozni, hiszen kezdetben még ettől is lehet izomlázad. Majd fokozatosan lehet emelni a súlyok nagyságát és természetesen a gyakorlatok időintervallumát is.

A futás

A szabadban történő futás is pozitív hatással bír. Nem elég, hogy a lábaid megizmosodnak, de a friss levegő még több oxigénhez juttatja a szervezeted, ami a kognitív funkciókra hat pozitívan. Ez azért hasznos, mert így nemcsak a tested, de az elméd is sokáig fiatalos maradhat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

error: Content is protected !!

Iratkozz Fel Ingyenes Videós Kezdő Meditációs Hírlevelemre MOST!

Kezdd el az otthoni meditációs gyakorlást videóim segítségével még ma!

Összeállítottam neked, egy 15 videóból álló email sorozatot, melynek segítségével azonnal elkezdheted otthoni meditációs gyakorlásodat. Kérlek, írd be email címedet a lenti mezőbe és máris küldöm neked az első videómat. A hírlevélben küldött videókért NEM KELL fizetned. Köszönöm a bizalmadat. Az e-mail-címedet bizalmasan kezelem. Namaste, Mónika.

 

E-mail-cím: *

(e-mail-címedet bizalmasan kezelem)