10 tipp hogyan használd helyesen a pozitív megerősítéseket

Minden reggel, amikor felébredsz Te magad döntöd el, hogy milyen napod lesz : a hozzáállásoddal, az életszemléleteddel, a gondolkodásmódoddal. Te választasz, hogy pozitív, vidám vagy inkább negatív és rosszkedvű akarsz lenni, hogy bárminek, ami történni fog veled az elszenvedője leszel, vagy a saját hasznodra fordítod azt. 

A pozitív gondolkodás előnyei

A pozitív gondolkodás előnyeiről sokat olvashatsz – de vajon tapasztaltad már önmagadon? Remélhetőleg igen, de ha inkább a pesszimisták népes táborához tartozol, akkor érdemes komolyabban venni a  mára már tudományosan is bizonyított tényt: a pozitív gondolatoknak hatalmas erejük van akár a testi, akár a szellemi hatásait vizsgáljuk. Általuk magabiztosabbá válsz, javul a hangulatod és a közérzeted, véd a depressziótól, könnyebben megbirkózol a stresszes helyzetekkel, energiával tölt fel,  hatékonyabbá válik a munkavégzésed. Ellenben a negatív gondolatok méregként hatnak a lelkedre, testedre egyaránt, és gátolnak mindabban ami egészségessé és boldoggá tehetne.

De hogyan lehetek pozitív, ha negatív dolgok vesznek körül?

Az élet csupa választási lehetőség. Ebben a helyzetben is választhatsz a beletörődés vagy a szemléletváltás között. Ha változtatni szeretnél az életeden – akkor mindenképpen tanácsos elsajátítanod a pozitív gondolkodást, és pozitív megerősítésekkel lépésről-lépésre jobb  irányba terelni mindazt, ami veled történik.

  1. Vigyázok arra, hogy mit gondolok, és vigyázok arra amit mondok!
    •  a gondolataidnak, a szavaidnak teremtő ereje van. Azzá válsz, amit gondolsz – hiszen  minden cselekedeted egy gondolattal kezdődik, és azzal, hogy kimondod, végérvényesen és hangsúlyosan valósággá alakítod azt. Negativ töltetű gondolat-negativ szavakkal kimondva garantálja a sikertelenséget. Forditsd át pozitivvá az elméden átcikázó gondolatot, például: A “Nem tudom megoldani” helyett használd a “Képes vagyok rá.” megfogalmazást, és hidd el, hogy ez lehetséges.
  2.  Nem ostorozom magam tovább!
    • az önvád , a negatív beszéd könnyen lehúzhatja még a maradék  energiáidat is. Ne mondd magadnak, hogy nem vagy elég jó, vagy hogy valamit nem kellett volna kipróbálnod, hogy Te vagy a hibás, és nem vagy alkalmas semmire. Ezek ugyanis idővel önbizalomhiányhoz vezetnek. Amikor ilyen negatív beszéden kapod magad, azonnal változtasd őket  pozitív üzenetekre: “Most nem sikerült, de legközelebb összeszedettebb leszek, “Bármit meg tudok tanulni, ami a boldoguláshoz kell”.
  3. Minden napomat pozitív életszemlélettel indítom!

    Az, hogy miként ébredsz nagymértékben befolyásolja az egész napod hangulatát. A negatív érzelmek, a pesszimista hozzáállás azonban nem lesz a segítségedre sem a munkádban ,sem a magánéletben. Ahelyett, hogy hagynád hogy ezek az érzések eluralkodjanak rajtad vedd kezedbe az irányitást, és mantrázz magadnak pozitív megerősítéseket: “Jól érzem magam. Nyugodt vagyok. A mai napom sikeres lesz,”

  4. Észre veszem az élet apró örömeit!
    • a mindennapos nehézségek ellenére is járj nyitott szemmel, és élvezd az “itt és most” csodáját! A reggeli szikrázó napsütés, a pékségből áradó édes illatok, egy ismerős dallam, a kollégád udvariassága – jelentéktelennek tünnek, de ha értékeled a jót, a szépet – akkor  a kedved is jobbá válik. 
  5. Át fogom élni a MOST összes pillanatát
    • összpontosíts arra ami éppen most történik. Ne azon gondolkozz, hogy délelőtt kudarcot vallottál, és ne azon aggodalmaskodj, hogy holnap vizsgáznod kell. Összpontosíts a mostani pillanatra – és éld át a teljes valóddal.
  6. Úgy kezelek másokat, ahogyan én szeretném hogy Velem bánjanak !
    • – Ha azt szeretnéd, hogy az emberek segítsenek neked, akkor neked is segítened kell másoknak. Ha azt akarod, hogy tiszteljenek – akkor neked is meg kell adnod a tiszteletet nekik.
  7. Rossz helyzetekben is megmarad a humorérzékem
    • – meg kell találnod minden rosszban a jót. Ez a legtöbb élethelyzetben alkalmazható, és megvéd az összeomlástól.
  8. Képes vagyok tanulni a kudarcokból
    • azaz nem fogod újra elkövetni azt a hibát, ami ehhez vezetett, de nem is adod fel az álmaidat, hanem tovább harcolsz a céljaidért.
  9. Minden egyes nap egy új lehetőség arra, hogy változtassak az életemen!
    • egy tiszta lap, amire Te írhatod a saját történetedet. 
  10. Folyamatosan előrevivő, boldog és örömteli gondolataim lesznek
    • – ha ez sikerül, akkor az életet értékesnek, boldognak és örömtelinek fogod megtapasztalni és ezzel összhangban lévő embereket, lehetőségeket fogsz magadhoz vonzani. 

 

A Te életed. Egyszeri, és megismételhetetlen. A Te döntésed miként menedzseled.
Félsz vagy élsz?

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

error: Content is protected !!

Iratkozz Fel Ingyenes Videós Kezdő Meditációs Hírlevelemre MOST!

Kezdd el az otthoni meditációs gyakorlást videóim segítségével még ma!

Összeállítottam neked, egy 15 videóból álló email sorozatot, melynek segítségével azonnal elkezdheted otthoni meditációs gyakorlásodat. Kérlek, írd be email címedet a lenti mezőbe és máris küldöm neked az első videómat. A hírlevélben küldött videókért NEM KELL fizetned. Köszönöm a bizalmadat. Az e-mail-címedet bizalmasan kezelem. Namaste, Mónika.

 

E-mail-cím: *

(e-mail-címedet bizalmasan kezelem)