Hogyan fejlődj hatékonyan a meditáció segítségével?

A meditáció számos egészségügyi probléma leküzdésére alkalmas – mindenki számára elérhető módszer. Rendszeresen gyakorolva a Te életedet is pozitív irányba változtathatja meg- még akkor is, ha kissé szkeptikus vagy ezzel kapcsolatban. 

Miért jó meditálni?

A meditáció  hatékony eszköze annak , hogy fejlődni tudj, –  az itt és most megélésének eszközeként segíthet :

  • megszabadulni a múlton való rágódástól
  • a jelen stressz helyzeteinek higgadtabb – eredményesebb kezelésében
  • a jövőd miatti aggodalmaid legyőzésében
  • kiegyensúlyozottá, magabiztossá és vonzóvá válni 
  • megtalálni a helyedet az életben
  • egészségügyi problémáid megoldásában  (erősiti az immunrendszeredet, beinditja a szervezeted öngyógyító folyamatait, pozitívan hat a szív-, és érrendszeredre, segít a kiégés ellen, csökkenti a magas vérnyomást, mérsékli a krónikus fájdalmat)
  • a koncentrálóképességed és a kreativitásod és teljesítőképességed fejlesztésében
  • elérni a céljaidat
  • a pszichés zavarok leküzdésében

 Honnan tudhatod hogy a meditáció által sikerült fejlődnöd?

A mediáció eredményessége nagymértékben függ attól, hogy mennyire rendszeresen gyakorolod – mennyire vagy kitartó, és következetes. Akkor fejlődsz, ha megszűnnek benned a félelmek, a tested és az elméd könnyűvé válik, teljességgel mentes leszel a kapzsiságtól, haragtól, féltékenységtől, büszkeségtől, csalódástól és az elméd békés marad akkor is, ha sértegetnek.Meditáció közben nem érzékeled az időt, a hangokat, a környezetet –  tökéletes békét és boldogságot érzel. Megtapasztalod a meditáció pozitív hatásainak eredményét a mindennapi életedben is.

Miért érzed úgy, hogy nem sikerül fejlődnöd?

Ha egy ideje már meditálsz, és ennek ellenére mégis úgy érzed, hogy nem sikerül fejlődnöd  érdemes átgondolnod, hogy miért vannak kétségeid, mi az ami visszahúz? Annak, hogy egy helyben toporogsz számos oka lehet:

  1. Mivel a meditáció hatására az elméd formálódni kezdett – nem tudod reálisan megítélni önmagad: valóban nem fejlődsz, vagy csak úgy érzed?
  2. Túl gyorsan és túl sok pozitív változást szeretnél – és ha nem sikerül csalódottá válsz. Ne siettesd a dolgokat – légy türelmes, és tedd félre az irreális elvárásokat!
  3. Nem gyakorolsz rendszeresen – minden nap. Légy kitartó, és az eredmények nem maradnak el.
  4. Negativ irányba hirtelen megváltoztak a körülményeid (válás, munkanélküliség) – ne a meditációt hibáztasd, ha egy kicsit megrekedtél.
  5. A meditálás hatására sorra fedezed fel a rossz gondolkodási mintáidat és azok következményeit. Ezek frusztrációként hatnak rád – de ahelyett, hogy megállnál, haladj tovább és írd át őket.
  6. Nem vagy elég alapos – fontos,  hogy mindig meglegyen a megfelelő fókusz és intenzitás, amivel a gyakorlatot végzed. 
  7. Nem vetted komolyan a meditációra való előkészületek fontosságát- nagyon megnöveli a gyakorlásod hatékonyságát, ha fizikailag és mentálisan is rákészülsz egy kicsit.
  8. Nem megfelelő a környezet –  ahhoz, hogy az elmédből kizárd a pillanatnyi kavargó gondolatokat nyugalomra van szükség. Teremtsd meg magadnak a nyugodt környezetet, ahol semmi és senki sem zavar.

Minél inkább az életed részévé válik a meditáció, minél rendszeresebben gyakorolsz – annál látványosabban fogsz fejlődni – könnyebbé, kiegyensúlyozottabbá, örömtelibbé válik majd az életed. A kezedben van az egészséges élet kulcsa – lépj be az ajtón Te is!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

error: Content is protected !!

Iratkozz Fel Ingyenes Videós Kezdő Meditációs Hírlevelemre MOST!

Kezdd el az otthoni meditációs gyakorlást videóim segítségével még ma!

Összeállítottam neked, egy 15 videóból álló email sorozatot, melynek segítségével azonnal elkezdheted otthoni meditációs gyakorlásodat. Kérlek, írd be email címedet a lenti mezőbe és máris küldöm neked az első videómat. A hírlevélben küldött videókért NEM KELL fizetned. Köszönöm a bizalmadat. Az e-mail-címedet bizalmasan kezelem. Namaste, Mónika.

 

E-mail-cím: *

(e-mail-címedet bizalmasan kezelem)